charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف چرم


کیف ها علاوه بر کاربردشان وسیله ای برای مد میباشند , شما می‌توانید در عین استفاده کاربردی از کیف ها , شیک باشید و کیفتان را با لباستان هماهنگ نمایید . 

ما در اینجا 10 کیفی که کلیه خانم ها حتمی دارا هستند تا در حالت گوناگون از آن ها استفاده نمایند را به شما معرفی میکنیم و به شما می‌گوییم که در هر هنگامی استفاده از چه کیفی دلخواه خیس است : 

کیف کلاسیک مشکی 

کیف چرم 

کیف کلاسیک مشکی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , یکی‌از آیتم هایی است که نسبتاً تمامی آن را دارا هستند و تمامی ما میدانیم که جزء اضطراری ترین کیف ها خواهد بود , این کیف می‌تواند بزرگ و یا این که میانگین باشد , زیرا معمولا وسایل متعددی را با آن حمل میکنیم : برای مثال سازمان , دانش کده , خرید و چه بسا گهگاه برای ضیافت های قانونی . 

کیفی به رنگ خنثی 

کیف چرم 

کیفی به رنگ خنثی برای مثال بژ یا این که خاکستری ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , نیز یکی‌از کیف های واجب است , زیرا با خرقه های متفاوت هماهنگ می‌شود و مضاعف شیک و خاص نیز می باشد , علی الخصوص با خرقه های سپید دوچندان عجیب است . 

کیف دستی فارغ از بند 

کیف چرم 

کیف دستی سوای بند ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , برای مواردی که وسایل پاره ای به همراه دارید . ولی زیرا معمولا بند ندارد برای وقتی مطلوب است که فعالیت خاصی نداشته باشید , زیرا شاید برای شما تولید خلل نماید . 

کیف مجلسی کوچک طلایی 

کیف چرم 

کیف مجلسی کوچک طلایی , که برای ضیافت و عروسی ها دلخواه است . اخیرا نوع صندوقچه ای آن مضاعف دوستداشتنی خانم ها است . 

کیف راحت و سبک 

کیف چرم 

کیف راحت , سبک و بی آلایش ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , برای مواردی که یک کیف راحت میخواهید تا دست و پا گیر نباشد . نسبتاً تمامی خانم ها یک کدام از این کیف ها را دارا هستند . معمولا آن را یک طرفه می اندازند و برای پیاده روی , پیک نیک و خرید فراوان مطلوب می باشند . 

کیف زنجیری شیک 

کیف چرم 

کیف زنجیری شیک و راحت ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , که در عین شیک و خوشگل بودن , راحت نیز میباشد . میتوانید آن را یک طرفه بیندازید , این گونه کیف ها , نیز برای ضیافت و نیز برای جاهای قانونی و غیر قانونی زیاد خوب میباشند . 

کیف گونه کوتاه 

کیف چرم 

کیف مدل کوتاه ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) . این کیف ها حقیقتا بامزه می باشند . کیف های نوع کوتاه , برای جاهایی که وسایل متعددی نیاز دارید و در عین حالا قانونی نیز میباشد , شایسته ترین آیتم میباشند . 

کیف های فانتزی 

کیف چرم 

کیف های فانتزی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , که دوچندان خوش آب و رنگ و با طرح های دیدنی و خیره نمایند میباشند , برای زمان هایی که درحال حاضر و هوای شور دارید زیاد مطلوب میباشند . 

کیف های رنگی 

کیف چرم 

کیف های رنگی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , از کیف های رنگی مخصوصا هنگامی که لباستان تیره است استفاده نمایید که مضاعف تعجب آور است یا این که میتوانید آن را با کفش همرنگ نیز ست فرمایید . 

کیف بزرگ مسافرتی 

کیف چرم 

کیف بزرگ مسافرتی ( مثال ای از کیف های چرم سماء چرم ) , نیازی نیست این گونه کیف حتما پوست ماری باشد , ولی برای همگی خانم ها اضطراری است زیرا وسایل متعددی را می‌توانند با آن جابجا نمایند .

  • ۹۶/۰۸/۱۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی