charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


پوست ها بر روی تیرک های شیشه ای یا این که بر چارچوب های قلاب دار نصب می‌شود تا به تدریج کم آب شوند . این پوست ها به طور کامل محکم می‌باشند زمانی به سطح ی فینیشینگ برده می گردند ابتدا واجب است به پوست ها نرمی اضطراری داده شود تا به یکی سه روش زیر این فعالیت انجام می‌گیرد : کیف چرم

در هر سه روش پوست ها داخل دستگاهی قرار می‌گیرند که دارنده استوانه چرخان با تیغه های نماید هست در طول قابل انعطاف کردن الیاف پوست از نیز جدا میگردند . 


کاربرد درنگ 

بعد از قابل انعطاف شدن پوست ها به یکی‌از از طریق های مذکور در بخش قبل فینیشر اسپری می‌شود آنگاه بوسیله دستگاه خود کار با اعتنا به مدل چرم ( گوساله –گوسفند وبزی ) رنگ موورد لحاظ اسپری میشود . 

در تراز بعد از رنگ امیزی پوست ها به اتاق کم آب می‌روند تا کم آب شوند . با اعتنا به جور چرم از 2تا 8 لایه رنگ شاید بر روی چرم پاشیده شوند تا تولیدات متنوعی به وجود ایند . 


عملیات بعد از رنگ امیزی 

در بعضا از پوست ها بعد از رنگ امیزی یا این که فینیشینگ عملیات تمام می گردد مانند چرم های انیلین که به تراز بسته بندی می رسند البته در بعضا پوست ها عملیات ادامه می‌یابند . برای مثال در دستگاهی بنام گلیزینگ دارنده زنخدان ای شیشه ای است که با حرکات رفت و بر گشتی بر روی پوست دو بدن رنگی ساخت می نماید و یا این که گهگاه بعضا از چرم ها اطو کش میگردند و در بعضی از گونه های پوست ها که صورت انها صدمه چشم پرس گرم با عث میگردد صدمات ظاهری به دیده نخورد . بعداز پایان عملیات چرم ها به انبار پیامبر می گردند تا رتبه بندی و جور بندی شوند . 


  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی