charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


کفش چرم صحیح نظیر یک ساعت گران‌قیمت یا این که چه بسا یک خودروی گران‌قیمت , یکی اموال با ارزشی است که خیر فقط بایستی روی آن سپرده گذاری کرد بلکه ضروری است صحیح نظیر یک سرمایه باارزش از آن نگهداری نمایید و قدمت این سرمایه گران بها را ارتقاء دهید . 

کیف چرم

اگر‌چه به حیث نمی رسد قیمت یک جفت کفش چرم زنانه یا این که مردانه طی سال ها ارتقا پیدا نماید , البته در‌حالتی که از این کفش‌ها عالی مراقبت شود , قادر است برای طولانی بازه زمانی مورد استفاده قرار گرفته و شمارا از خرید کفش‌های مختلف بی‌نیاز نماید . این مهم ترین خصوصیت کفش‌های چرم و اما عامل اساسی بهای بیشتری است که برای خرید کفش چرم می پردازید . پس خوبتر است نکات مهم در خصوص حفظ از گونه های جور کفش‌های چرم را بدانید و آنان را رعایت نمائید . رعایت این نکته چندان مشقت بار نیست البته به راحتی می تواند شمارا تبدیل به یک حرفه‌ای در قضیه خرید و محافظت از کفش‌های چرم یا این که چه بسا هر جامه چرمی نماید . 


از جراحت دیدن کفش چرم جلوگیری کنید! 

کفش مردانه چرم در دکان اینترنتی دیجی کالا جامه 


با این که چرم یکی مقاوم‌ترین اجناسی است که می تواند در ساخت هر مدل کفش یا این که لباسی به فعالیت برود ولی چنانچه از آن صحیح نگهداری نشود می تواند به عکس قدمت زیاد کوتاهی داشته باشد . بدین ترتیب سود میگیریم که کفش‌های چرمی در عین درحال حاضر که مقاوم‌ترین کفش‌هایی میباشند که می توانید داشته باشید , حساس‌ترین آن ها نیز می باشند که در هر شرایط نمی‌توانید آن را بپوشید و با آن نباید روی هر سطحی گام بگذارید . 


از تر شدن کفش چرم پرهیز کنید 

در شرایطی‌که کفش چرمی شما تر شد , به محض قابلیت و امکان باطن آن را با خبرنامه لبریز کرده و بدور از حرارت بدون واسطه قرار دهید . حرارت بدون واسطه اگر چه سبب ساز میشود کفش تخت گاز کم آب شود , ولی روی پوسته کفش تولید شکستگی کرده و منجر بازشدن قسمت‌های چسب خورده کفش میشود . 


جعبه‌های کفش را بدور بیاندازید! 

باکس کفش چرم را به دور بیاندازید . گذاشتن کفش‌های چرم به برهه زمانی طولانی در باکس می تواند به کفش زخم برساند . جعبه‌های مقوایی رطوبت را جذب کرده و آن را به کفش پس میدهد . شایسته ترین محل برای قرار دادن کفش چرم روی قفسه جاکشفی است . 


برای کفش‌های چرم خویش یک قالب تنظیم فرمائید 

بعداز واکس زدن و پاک کردن کفش چرم خویش , برای باطن آن از قالب‌های چوبی استفاده نمایید . این قالب‌ها نیز فرم گونه های کفش زنانه و مردانه را به نیکی محافظت می نماید و نیز احتمال ترک‌خوردگی آن را کاهش میدهد . 


خرید کفش چرم زنانه از مغازه اینترنتی دیجیکالا خرقه 


کفش چرم را هر روز استفاده نکنید 

کفش چرم خویش را به طور مداوم و طی هفته‌های متناوب استفاده نکنید . استفاده مداوم و یک‌سره از کفش چرم قدمت آنان‌را کاهش می دهد . خوب تر است اگرچه روز یک توشه به کفش چرم خویش استراحت دهید تا یه خرده تنفس نماید . 


از اسپری ضد آب استفاده فرمایید 

در شرایطی‌که می خواهید از نیم بوت چرم یا این که بوت چرم خویش در یک روز بارانی استفاده فرمایید و نگران از بین رفتن کفش خویش می باشید , از اسپری یا این که واکس‌های ضد آب کننده استفاده نمائید . واکس یا این که اسپری را میتوانید با یک اسفنج گرم روی تمام بخش‌های خط مش کفش بمالید . این محافظت‌کننده برای شش ماه میتواند کفش‌های چرمی را ضد آب نماید .

  • ۹۶/۰۸/۲۵
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی