charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

آموزش دباغی کردن پوست


برای دباغی کردن پوست به طوری که موی و پشمهای پوست بر روی آن باقی بماند شیوه های زیادی وجود دارااست که در اینجا یکی از خط مش های ساده که هر فردی می تواند به یاری آن پوست را دباغی نماید توضیح می دهیم . 

1- در آغاز پوست خرگوشی که به تازگی مرده می باشد را انقطاع کرده و در یک گالن 20 لیتری آب نو و خنک قرار دهید . این کار به پوست قابلیت و امکان می دهد خنک شود . پوست می تواند برای مدتی در آب باقی بماند تا پردازش پوست خرگوش بی نقص شود . 

2- همه اثار خون را با شست و شوی پوست از در بین ببرید و این فعالیت را تا منزه شدن پوست ادامه دهید . این عمل باعث می شود تا پوست از لکه های ثانویه نگهداری شود با این هم اکنون این لکه ها خلل خاصی نیستند البته اگر پوست قرار می باشد به جای داخل، به سمت بیرون استفاده شود ممکن است لکه ها ازار دهنده باشند . 



کیف پول

3- یک فنجان نمک درشت ( نمک دریا ) و یک فنجان زاج سفید را در حدود هفت و نیم لیتر آب در دمای اتاق ترکیب فرمائید . محلول را به اندازه کافی هم زده و مطمئن گردید به طور کامل حل گردیده می باشد . برای حفاظت از اثرات زاج سفید از دستکش پلاستیکی استعمال فرمائید . کیف اداری

4- پوست را داخل محلول قرار داده و به وسیله یک قطعه چوب آنرا بهم بزنید . اذن بدهید پوست درون محلول و در دمای اتاق به مدت 48 ساعت تر بخورد . روزی دست کم دو بار پوست را باطن محلول نیز بزنید . 

5- پوست را از داخل محلول خارج کرده و با فشار دادن آب آنرا بگیرید . در فیس نیاز می توانید محلول را برای موارد دیگر نگه دارید . 

6- چربی و گوشت های بیشتر و باقی باقی مانده را از روی پوست جدا نمائید . با یاری یک خنجر بافت را از یک گوشه پوست و به سمت جلو جدا فرمایید . بافت زیرین پس از مدتی کم کم نمایان می شود . پس از جدا کردن این لایه پوست را با آب سرد شست و شو دهید . 

7- یک فنجان نمک و یک فنجان زاج سپید به ترکیب حیاتی نمک و زاج سپید بیش تر نمایید . مخلوط را همزده تا کاملا یکنواخت شود و مجددا پوست را درون این محلول قرار دهید و هم بزنید . اذن بدهید پوست به بازه زمانی یک هفته داخل این محلول بماند و روزی دو بار محلول را هم بزنید . 

8- پوست را از محلول خارج کرده و در آب صابون گرم بشویید . شامپو سبب نرمی و خوش بویی پوست می شود . شامپو را بوسیله آب ولرم به طور بی نقص شسته و مطمئن شوید که صابون به طور بدون نقص پاک گردیده می باشد . بعد از آن پوست را در یک مکان خنک و سایه دار آویزان کنید تا خشک شود . این فعالیت حدودا شش ساعت مدت می برد و نسبتاً دو روز ارتفاع می کشد تا پوست کامل خشک شود . 

  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • charmsara charmsara

نظرات (۱)

با سلام

جهت راه اندازی سایت خود و بنام خود یا هر دامینی که می خواهید. هزینه آن فقط 365 هزار توام و طی دو قسط بپردازید.

کل هزینه های شما و حق الزحمه ما 365 هزار تومان است و تغییر نمی کند.

فروش:02632201581 پشتیبانی: 02632217248

 83 14 940 – 0912

https://www.homaweb.co

 

info@homaweb.co

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی