charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


کیف پول

پوست 

چرم های دباغی گردیده چه خصوصیاتی دارند؟ از کجا بفهمیم یک پوست دباغی شده طبیعی چه کیفیتی دارد؟ خرید و فروش گونه های پوست چرمهای طبیعی و اصل در کدام مرکز ها و شهرها انجام می گیرد؟ یک عدد از سوال های اصلی مشتریان چرم اینست که چرا یک پوست می بایست دباغی شود؟ اعتنا داشته باشید که در حالتی‌که پوست دباغی نشود، نهایتا ۶ روز پس از کشتار حیوان می تواند باقی بماند و پس از آن اگر فرآوری نشود بی تردید از دربین خواهد رفت و بسیار بد بو می شود . 

پس نکته حیاتی این‌که به ماندگاری و در واقع دوام پوست خام کمک می نماید . کیف اداری

دوم اینکه سبب ساز می شود پوست دیگر بو نامطلوب نداشته باشد . 

سوم آنکه، در شرایطی که پوست نپخته دباغی شود؛ امکان ایجاد کالا پیدا می نماید و به تولیدکنندگان اذن می دهد بتوانند محصولاتی متناسب با جور چرم و ضخامت آن بسازند . 

از سوی دیگر، برای این‌که بفهمیم چرم های دباغی شده چه کیفیت و رتبه ای دارند؛ معمولا این در نصیب پشت آن‌ها درج می شود . اما چه بسا چنانچه این شرایط نباشد، توصیه اینست که از مرکزها معتبر فروش چرم خرید انجام گیرد تا بتوانید اطمینان حاصل نموده و خیالتان سهل وآسان باشد . 

خبر خوب اینکه، امروزه امکان خرید و فروش این پوست و چرمها از شیوه اینترنتی و به رخ بی واسطه از درب کارخانه نیز فراهم شده و به مشتریان اجازه می دهد خرید بی واسطه و با قیمت قابل قبولی داشته باشند . 

  • ۹۷/۰۲/۲۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی