charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

خرید کیف پول چرم

واردات 

پوست چرم نپخته مرغوب 

پوست چرم ناپخته از پرفروش ترین تولیدها در بازار تجارت چرم می باشد که امروزه از کشورهایی همچون تایلند یا فیلیپین واردات می شوند و با مرغوب ترین کیفیت قابل خریداری می باشند . 

پوست های چرمی متعددی امروزه از حیوان ها متفاوت بدست می آیند و در بازار بصورت ناپخته ارائه می گردند البته برخی ازین پوست ها در مملکت کم یاب میباشند به همین یاد از کشورهای دیگر واردات می شوند مانند پوست چرم مار، پوست خرس یا این که پوست کروکودیل که از فیلیپین یا این که تایلند و دیگر کشورها با مرغوب ترین مرحله کیفی وارد مملکت می شوند . 

ناگفته نماند این پوست ها بخاطر ارزش بالای شان اغلب در ساخت صنایع چرمی کوچک مصرف می شوند زیرا در ابعاد گرانقدر کمتر خریداری می شوند . 

عرضه خرید کیف پول چرم

پوست چرم ناپخته مرغوب 


اشکال مختلفی از پوست های چرم با کیفیت مرغوب و بصورت خام در بازار های ایران عرضه می شوند که برای خرید شان می توانید از روش تارنما های دارای اعتبار و دفتر ها فروش اینترنتی اقدام نمایید . 

پوست چرم امروزه بصورت ناپخته با مرغوب ترین کیفیت در بازار عرضه می شود که این پوست ها اغلب از جور گاوی یا گوسفندی و شتری می باشند و در میزان های مختلف به صورت یکپارچه ارائه می گردند . 

پوست چرم ارائه گردیده هم در تولید فرش مصرف می شوند و هم فارغ از تغییر بعنوان تابلوهای دیواری بفروش می رسند . 

لازم به ذکر هست که این پوست ها در بازار با مناسب ترین قیمت ها قابل خرید اند و با طرح های فراوان زیبایی با برش های متناسب عرضه می شوند . 

  • ۹۷/۰۲/۲۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی