charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

15 اطلاعات جالب درباره چرم

15 اطلاعات پاپ در مورد چرمه همه می دانند یک واقعیت سرگرم کننده و یا دو زمانی که آن را به چرم می آید. به عنوان مثال، چرم بوی عالی می دهد و می تواند بسیار جذاب و دلپذیر باشد. به ذکر است، چرم نیز می تواند راحت، گران، با دوام و چند منظوره باشد.

کیف چرم زنانه و کیف پول

اما شما ممکن است شگفت زده شوید که تعدادی از حقایق در مورد چرم را بیاموزید که خیلی واضح نیستند.


برای شروع، آیا می دانید ...؟


1. صنعت چرم سالانه بیش از 53.8 میلیارد دلار در سراسر جهان تولید می کند.

این واقعیت جالب نشان دهنده ارزش دلار بزرگتر از فروش لاستیک، پنبه، قهوه، چای، برنج و شکر است! و از آن 53.8 میلیارد دلار، تقریبا 60 درصد فروش کفش چرمی را نشان می دهد.


2. مصرف کنندگان متوسط ​​در هر زمان خاص، چهار محصول چرمی می پوشند.

اطلاعات مربوط به چرم


این ممکن است شامل یک جفت کفش، یک کمربند یا کیف پول، یا حتی یک بند در یک ساعت مچی باشد.


3. بیش از 23 میلیارد فوت مربع چرم در سال 2007 تولید شد.

بدون هیچ گونه حقایقی در مورد چرم، بدون شمار زیاد تعداد قابل توجهی، کامل خواهد بود.


4. ارزش پنهان گاو و پوست گوسفند تقریبا 5 تا 10 درصد ارزش حیوانات را نشان می دهد.

گاو و گوسفند اغلب برای تولید گوشت، لبنیات و پشم ها کار می کنند. چرم یک محصول جانبی است، زیرا درصد کمی از ارزش حیوانات را نشان می دهد. در حال حاضر در ایالات متحده، هیچ حیوانی تنها برای هدف تولید چرمی کشت نشده است.


5. چرم تجدید و منابع طبیعی است.

اگر چرم تولید نگردد، جایگزین مصنوعی ایجاد شده از منابع غیر مجاز برای جایگزینی آن لازم است. این برای یک واقعیت سرگرم کننده چطور است؟


6. وزن چرم در اونس در هر فوت مربع اندازه گیری می شود.

به عنوان مثال، اگر یک مربع چرم برای وزن سه اونس باشد، آن را به عنوان چرم 3 اونس نامگذاری می شود و تقریبا 1/8 اینچ ضخامت دارد. این یک ترجمه خشن است، اما وزن سنگین چرم ضخیم تر را توصیف می کند. گاهی اوقات، حقایق در مورد چرم شامل ریاضی است!


7. گاو پوست بیشترین استفاده را در تولید محصولات چرمی دارد.

واقعیت جالب درباره چرم گاو


این به احتمال زیاد به خاطر سهولت مراقبت از آن است، به ویژه هنگامی که یک پوشش محافظ یا ضد آب را فراهم می کند. گاو همچنین تمایل دارد که ضخیم ترین چرم باشد، بین گونه های 1 اونس و 12 اونس.


8. پوست از سال 3000 قبل از میلاد با محبوبیت فراوان برخوردار است.

در طول امپراطوری رومی، به طور گسترده ای شناخته شده است که بادبان های مورد استفاده در قایق ها ساخته شده از چرم ساخته شده است. دیگر موارد استفاده معمولی شامل مبلمان خانگی، چادر، سلاح و زره بدن بود. تقریبا 1000 سال بعد، از زنان مدرن مصری پوشیده شده است.


9. اولین کفش چرمی که با شلوار و سوراخ ساخته شده بود، در سال 1790 اختراع شد.

اگرچه کفش چرمی برای هزاران سال تولید شده است، اولین شاخ و شلوار در سال 1790 ساخته شد. آیا می خواهید یکی دیگر از واقعیت های سرگرم کننده باشد؟ اولین کفشهای متعلق به پاهای چپ و راست در سال 1818 اختراع شد.


10. چرم دانه بالا به معنای کیفیت بالا نیست.

کسانی که با حقایق در مورد چرم آشنا نیستند، ممکن است با اصطلاح "دانه بالا" اشتباه گرفته شوند. دانه بالا به طور کلی به چرم اشاره دارد که کاملا طبیعی نیست، در حالی که دانه کامل به عنوان واقعی ترین تمام چرم شناخته می شود.


11. چرم را می توان از پوست آلیاژتا، گوزن و یا شترمرغ تولید کرد.

بسیاری از حیوانات عجیب و غریب دیگر برای تولید چرم استفاده می شود. به عنوان مثال، یکی از دوام ترین پوسته های جهان است که از تایلند دیده می شود و از چروک ها ساخته شده است.


12. توپ گلف یکبار از چرم پر شده با پرهای ساخته شده بود.

در ابتدای قرن نوزدهم، توپ های گلف چوبی با چرم جایگزین شدند. این توپ های جدید چرم پر شده با پرهای کافی برای پر کردن کل کلاه بالا!


13. چرم سفید سخت ترین تولید است.

کت چرم سفید


کیفیت پایین پنهان شدن در معرض رنگ سفید، به احتمال زیاد احساس سفتی می کند و ممکن است حتی شکسته شود. تنها پودرهای با کیفیت بالا رنگ سفید بدون تغییر قابل توجهی در بافت را می پذیرند.


14. کیک چرم دست ساز بارها در انگلستان محبوب بود.

در قرن شانزدهم، انگلیسی ها بسیاری از حقایق جالب در مورد چرم را می دانستند. به عنوان مثال، آنها با استفاده از کوزه های چرم دست ساز خود را برای لذت بردن از پینت در یک میخانه محلی استفاده می شود.


15. چرم بعنوان یک تصویر بسیار شیک استفاده شد.

در قرن هفدهم، بسیار شیک به نظر می رسید که خانه شما با چرم در فلورانس و ونیز، ایتالیا ساخته شده است.

  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی