charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰


کاپشن های چرمی کت و شلوار ساخته شده از الیاف مبتنی بر پروتئین کلاژن بافته شده از پوست حیوانی است. پوست خام تبدیل شده است. پس از انحلال بیولوژیک، پوست از طریق فرایند برنزه قرار می گیرد و در نهایت می توان چرم نامید. هنگامی که چرم دمیده می شود، آن را چربی زده می شود که فرآیند چربی اشباع، چربی و روغن های خاصی است که روغن چرم را به صورت داخلی چرب می کند تا چرم بتواند حفظ شود و در آینده نزدیک کرک نباشد. برای تمیز کردن چرم طبیعی در ادمونتون چک کردن وب سایت ما، و یا برای تمیز کردن چرم در Mississauga و G.T.A روی آن لینک کلیک کنید.

دو روش برای رنگ کردن چرم وجود دارد یکی روش است که آن را رنگ کرده و راه دیگری برای رنگ آمیزی آن است. هر دو روش بسته به سازنده مناسب است. چرم را می توان با اشباع رنگ کرد که در آن رنگ به داخل چرم پر می شود و یا می تواند به سادگی رنگ بر روی سطح آن باشد. رنگ آمیزی عمیق رنگ را بسیار طولانی تر حفظ می کند.


فرآیند شناخته شده به عنوان "پانسمان" فرآیندی است که به وسیله آن چرم یک پوشش رسمی به نام ماتریکس آلی ارائه می شود و معمولا لاتکس یا موم است.


چهار گروه از تمیزکننده های شیمیایی برای محصولات چرمی وجود دارد: لیکورهای چربی جایگزین، سس های سطحی، ضد آب و پاک کننده ها.


تمیز کننده ها باید بتوانند مواد ناخواسته را بدون آسیب رساندن یا برداشتن سطح چرم، حذف کنند. تمیزکننده ها به این وضعیت دست می یابند و باعث می شود که تمیزکننده به صورت شیمیایی با خاک یا خاکهایی که چرم اشباع شده است و هنگامی که مواد پاک کننده بیشتر از مواد ناخواسته شسته شده با مواد تمیز کننده شسته شوند، به این وضعیت برسند. بهترین راه برای پاک کردن آلودگی این است که از یک پارچه یا بهترین اسفنج استفاده کنید. تمیز کننده ها باید به طور کامل برداشته شوند، زیرا وقتی که تبخیر می شود، باقی مانده جامد می شود که می تواند چرم را رنگ کند. پاک کردن غبار تمیزکننده با پارچه یا اسفنج بهتر است و زمانی که دیگر قابل مشاهده نیست، بقیه می توانند بدون آسیب بیشتر تبخیر شوند. برای اطمینان از اینکه تمام مواد تمیزکننده خاموش است، می توانید مقیاس چرمی را در آب اشباع کنید زیرا آب هیچ اثر مضر روی چرم ندارد. بسیار مهم است قبل از تبخیر آن را انجام دهید.


اگر چرمی که در حال تمیز کردن دارید، یک کت پانسمان روی آن داشته باشید، تمیز کردن آن آسان تر می شود، زیرا این بدان معنی است که آسیب داخلی به چرم وجود ندارد و می تواند به راحتی با یک سایش دیگر تمیز شود. به این ترتیب شما می توانید یک مقاله را در یک تمرین تمیز کنید، موم کنید و له کنید.

  • ۹۷/۰۴/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی