charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

در همین راستا یک تیم استارتاپی متکشل از فارغ التحصیلان دانشگاههای دانش و صنعت و فردوسی مشهد مقدس با هدف «بازیابی کروم بوسیله جاذب فتوکالیستی از پساب کارخانه های ایجاد چرم» تشکیل شدند تا ایراد وجود کروم در صنعت های چرم سازی برطرف شود . این استارتاپ بعد از یک‌سری رقابت میان چند استارتاپ حائز رتبه شده و درحال حاضر توانسته طرح خود را به مرحله اجرایی برساند . کیف پول


این مجموعه استارتاپی ایرانی متشکل از هومن منتخب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی فناوری نانو از دانش گاه دانش و صنعت، پوریا پریداش فارغ التحصیل مهندسی مواد از دانش کده فردوسی مشهد، سید مهدی قاسمی فارغ التحصیل مهندسی شیمی از دانشکده فردوسی شهر مشهد و سینا پجاز فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنعت های از دانش گاه دانش و صنعت می‌باشد . 




سینا پجاز، یکی از اعضای تیم استارتاپ ایرانی « نانیت » در گفتگو با خبر نگار مهر در خصوص این طرح اظهار داشت: کروم، ماده ای خطرناک میباشد که در پساب صنایع و کارخانه هایی که با چرم سروکار دارا هستند وجود دارااست . 


وی با بیان اینکه این ماده بسیار سرطان زاست و می تواند روی ژنتیک انسان تاثیر بگذارد، گفت: به همین ادله در صدد آمدیم تا کروم را از این پساب ها حذف کنیم و تیم استارتاپی ما که متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاههای متفاوت هستیم توانستیم این عمل را با پباده سازی دستگاهی انجام دهیم . 

  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی