charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبر نگار اسومس، جلسه مشترک اعضای هیات مدیره جامعه صنعت کفش کشور ایران با هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در تاریخ ۱۱/۰۴/۱۳۹۷ در محل ساختمان شماره یک اتاق تهران برگزار شد . 

در ابتدای این جلسه، غلامرضا ملکی مدیر کارها تشکلهای اتاق بازرگانی تهران با اشاره به پیشینه تعامل جامعه با اتاق تهران اظهار داشت: جامعه صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران از تشکلهای فعال عضو اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران میباشد که در سال‌های اخیر تعامل خیر را با اتاق تهران در خصوص اظهارنظرهای کارشناسی و مشورتی داشته می‌باشد . 

در ادامه، اعضای هیات مدیره ضمن معرفی خود به بیان خلاصه‌ای از سوابق اجرایی خود پرداختند . همچنین ارائه‌ای هم از پیشینیه، عملکرد و رده جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران با نگاهی بر موقعیت صنعت کفش کشور‌ایران به سمع و نظر حضار رسید . در این ارائه مواردی از پاراگراف تاریخچه و اقدامات جامعه و آماری درباره ی مقدار تولید، صادرات، واردات، تعداد بنگاه‌های، گنجایش اشتغالزایی، مشکلات و چالش‌های مبتلابه و راهکارهای پیشنهادی جهت حل این مشکل ها در صنعت کفش مطرح شوید . پس از این ارائه، محمد عرب سر گروهی هیات مدیره جامعه ضمن تاکید بر گنجایش اشتغالزایی صنعت کفش ابلاغ نمود: ما در جامعه صنعت کفش کشور ایران باور داریم که در شرای بسترهای واجب آماده شود؛ این قابلیت و امکان در میهن وجود دارااست تا به ترمینال تولید کفش و عرضه مواد اولیه تبدیل شویم و اقداماتمان را در جامعه در همین راستا قرار خوا هیم داد . مصطفی طالقانی نایب رئیس هیات مدیره جامعه نیز در زمینه‌ی قابلیت‌های صنعت کفش اظهار داشت: صنایع چرم و کفش دارای مزیت بزرگی به نام اشتغالزایی هستند و به همین جهت می بایست مورد دقت قرار گیرند . 


  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی