charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از نارسایی های مو جود در بازار کفش به فرسودگی و کهن بودن دستگاه ها و امکانات ساخت این جنس گشوده می گردد که متأسفانه شرایط را از حیث کَمی کِیفی برای ساخت و عرضه تولید ها اهل ایران سخت و دشوار ساخته است . 


محمدرضا نوید کیا، یکی از ساخت کنندگان دیرین کفش در استان البرز در بیان کرد و گو با خبر نگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرسودگی و قدیمی شدن اکثری از دستگاه ها و ادوات تولید کفش، گفت: طبیعتا در قوانینی که بخش قابل توجهی از تجهیزات ایجاد کفش در مرز و بوم چین و ترکیه از تکنولوژی روز برخوردار هستند، قابلیت رقابتِ مناسب بری ساخت کنندگان ایرانی( با رقبای خارجی) سلب می شود . 


او افزود: دوخت کفش به رخ دستی نیز با هزینه تمام گردیده بالایی یاور هست که از لحاظ تجاری، قابلیت و امکان عرضه آن در بازارهای فرنگی به نحو مطلوبی فراهم نیست و برای نقش آفرینی شایسته خیس در عرصه صادراتی باید پیش بینی ها اضطراری در جهت پیشرفت و بسط هر چه بخش اعظم در بخش کفش صنعتی دوز اتخاذ شود که حصول این فرمان جز با خرید و تجدید بنا ادوات مربوط به ایجاد این محصول محقق نخواهد شد . 


صنعت 

کفش کشور‌ایران برای حضور در بازارهای جهانی مستمند تبلیغات و بازاریابی مناسب است چندی پیش، غلام محمد زارعی، نماینده مجلس شورای اسلامی در رای زنی با رسانه ها در خصوص صنعت چرم و کفش ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این موضوع در زمره کشورهای صاحب نام عالم می باشد البته متاسفانه تقاضای داخلی به سمت خرید و تهیه و تنظیم تولیدات چینی سوق پیدا کرده میباشد . 


او افزود: بایستی مسئله لازم برای ساخت و عرضه تولیدها با دوام و ارزان قیمت در بازار داخلی فراهم شود و متعاقبا با عنایت به راه سیاست های اقتصاد مقاومتی از واردات محصولاتی که امکان تولید آن در درون وجود داراست جلوگیری شود . 


زارعی در نقطه نهایی گفت: برای حضور و نقش آفرینی هر چه بیشتر در بازارهای جهانی می بایست به سمت تبلیغات و بازاریابی مناسب و موثرتر جنبش کرد . 


آرزو 

آن می رود با حمایت دستگاه های ذی ربط شرایط لازم برای شکوفایی و حمایت فزاینده تر این صنعت مهیا شود که در رخ حصول این دستور مسلما علاوه بر اشتغالزایی هر چه بیشتر، ارز آوری قابل توجهی نیز به دست می آید که در شرایط کنونی اقتصادی کشور، دستاوردهای مذکور، نقش موثری در کاهش قسمتی از نارسایی های اقتصادی ایفا خواهد کرد


  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی