charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد که کشور‌ایران به عنوان یک توان اقتصادی در حال حاضر به مطرح ترین تولید کننده و مصرف کننده کفش خاورمیانه تبدیل گردیده هست . 


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، شینهوا روز پنج‌شنبه در گزارشی نوشت، کشور‌ایران در راستای رویش اقتصادی خود توانسته به یک قدرت در صنعت تولید کفش تبدیل شود و این زیاد ارزنده می باشد . 


آمارهای قانونی که خبرگزاری شین هوا به آن اشاره کرده است نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته غالب به تولید ۱۸۵ تا ۲۱۰ میلیون جفت کفش گردیده می‌باشد . 


این گزارش ادامه می دهد که در جمهوری اسلامی ایران حالا حدود ٩۵٠ واحد صنعتی با محصولاتی زیرا چرم و کیف و کفش رمز و کار دارند و در مورد توزیع و فروش هم دارای تجربیات بالایی میباشند . 


ایران بر اساس اعلام خبرگزاری شین هوا توانسته در پنج ماهی که به ماه اوت سال جاری ختم گردیده می باشد نزدیک به ۳۲ میلیون دلار کفش صادر نماید که در مقایسه با زمان مشابه قبلی از آن ۱٫۴ درصد افزایش داشته هست . 


خبرگزاری قانونی چین گزارش کرد که وزارت صنایع و معادن و تجارت ایران سعی می کند تا صادرات کفش کشور ایران را تا سال ۲۰۱۸ میلادی به ۱۲۵ میلیون دلار برساند . 


بنا به این گزارش کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان بازارهای هدف صادرات کفش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند که با قیمت دوچندان مناسبی به آنها عرضه می شود . 


شین هوا می نویسد که ایران قصد دارااست بر اساس تاکید رهبر این کشور، بتدریج اتکای خویش به نفت را کاهش داده و با تقویت بخش های مختلف تجاری و اقتصادی، یک بنیان امن اقتصادی برای خویش ایجاد کند . 

  • ۹۷/۰۷/۲۹
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی