charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

او با عنوان این‌که شیوه خرید مردم نسبت به قبل تفاوت پیدا کرده است، اظهار کرد: مردمان دیگر آن انسان‌های سنتی گذشته نیستند و گرایش به تنوع‌طلبی از عواملی هست که افراد را از مرکزها خرید سنتی به دور کرده می باشد . 


این کاسب ها دیرین با بیان اینکه امروزه اشخاص به خرید به تیتر تفریح نگاه می‌کنند، ادامه داد: بازار سنتی شم تفریح یا این که گردش را به اشخاص نمی‌دهد و ترجیح می دهند با گشت و گذار در مراکز خرید روحیه خویش را تقویت کنند . 


او محیط بازار کفشدوزخانه را محیطی سنتی و کهن معرفی کرد که متاسفانه زمینه پسند نسل جدید نمیباشد و افزود: عدم وجود پارکینگ هم از کارداران اصلی بی رونقی بازار سنتی هست . 


تمدن 

بازار همانند قدیمی نیست 

اسکاف با اظهار تاسف از این‌که تعصبات در بازار به دست فراموشی سپرده شده است، خاطرنشان کرد: در گذشته مراقبت حرمت از اولویت خاصی برخوردار بود اما امروزه این فرهنگ و تمدن نیکو به دست بیماری آلزایمر سپرده گردیده می باشد . 


او با اعلام اینکه صفا و صمیمیت قبلی در بازار به دیده نمی‌خورد، ادامه داد: متاسفانه عدم مشتری‌مداری و تعصبات بیجا مانع گران قدر در بازار سنتی کفشدوزخانه به شمار می‌آید . 


ورود 

اجناس چینی به اقتصاد بازار ضربه وارد کرد 

این کاسب ها سابق با اظهار این‌که ورود اجناس چینی به اقتصاد بازار کفش ضربه وارد کرد، ادامه داد: کاسبان سابق به عمل خویش تعصب داشته و نهایت امانتداری را در ساخت جنس با کیفیت نشان می‌دادند البته امروزه این اصل نادیده گرفته شد و ورود اجناس خارجی نیز ضرروزیان متعددی را وارد کرد . 


او ادامه داد: متاسفانه امروزه بعضا افراد سود بیشتر را فدای کیفیت کرده و عملا از کم توجهی مردمان سوء به کارگیری می کنند و در برخی مواقع اجناس بی‌کیفیت را به اسم چرم به خریدار زور می نمایند . 


آقای اسکاف افزود: همه این کارداران منجر شد تا اعتماد مردمان به بازار کمرنگ شده و از شور و حال، جنب و جوش قدیم در بازار سنتی همدان مخصوصا کفشدوزخانه خبری نباشد . 


همدان 

راءس کفش چرم در کشور‌ایران بود 

وی با اعلام اینکه همدان یکی از مرکزها حیاتی کفش چرم در کشور‌ایران بود، افزود: بهترین تولیدات چرم در این استان بود که متاسفانه روز جاری این مدل نمی باشد . 


این کاسب سابق با بیان اینکه بازار کفش مستضعف سرمایه‌گذاری اکثر می باشد اظهار کرد: دستگاه پرس و تزریق در استان وجود ندارد و همین فرمان کاهش ساخت کفش را موجب شده است، از طرف دیگر کفش تهران و تبریز هم بازار و مراکز خرید را اشباع کرده است . 


وی ادامه داد: کارگاه‌های ساخت کفش در استان وجود داراست اما متاسفانه به برهان کمبود بعضا صنعت های نمی‌توانند با کفش تبریز و . . رقابت نمایند . 

  • ۹۷/۰۸/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی