charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

حسین سلاح ورزی به تیتر قائم رده دبیرخانه این شورا فعالیت می کند . وی در نشست با اشاره به یکسری مسئله از پاراگراف قانون بهبود مستمر محیط کسب و فعالیت (که همین جا به همگی دوستان عزیز خوبم در انجمن ملی توصیه می کنم که مثل کتاب محافظ همیشه روی میز کارشان باشد و دائما به ان مراجعه کنند و مطالعه کنند) اشاره کرد اگر مواد ٢و ٣ و ١٢ و ٢٣ این قانون را بتوانیم استفاده کنیم، اذن ندارند ارگانهای دولتی، مثل بورس، منش ها را عوض کند . زیرا می بایست حیث تشکل های اقتصادی را هنگام تغییر در روش ها بگیرد . 


ماده ١٢ اشاره می نماید تشکل های اقتصادی سراسری می توانند درخواست های خویش را برای خط مش ها و بخشنامه های مخل کسب و فعالیت به دبیرخانه شورای گفتگو بدهند . ماده ٢٣ هم همه دستگاه های اجرایی و دولتی را مکلف می کند به خواسته ایجاد رویه ها و بخش نامه ها با بخش خصوصی وارد گفتگو شود . طبق این ضابطه دیگر آنطور نمی‌باشد که دولت بخواهد هر لحظه هر کاری را که خواست انجام دهد . 


سلاح ورزى باور داشت با دقت به توان های شورای رای زنی و انجمن ما، انجمن ملی می تواند در چهارچوب مقررات موضوعه از پاراگراف قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، از ظرفیت های شورای مذاکره استعمال کند . او همینطور اعلام کرد این شورا ظرفیت دارااست از پیشنهادهای انجمن در زمینه های کاری ذی‌ربط به کار گیری کرده و قرار بر این شد ما نیز از روش انجمن ملی پلاستیک موردها را دنبال کنیم . 


وی در ادامه در مسئله اخذ مجوز نمایشگاه ها با دقت به پیگیری های اتاق جهت صدور جواز ها به وسیله اتاق، درخواست داشت انجمن ملی طی نامه ای برای شورای مذاکره این مورد را به جریان بیندازد . وی در مسئله مقرردات زدایی گفت: اقدامات خیر توسط اتاق انجام شده و اتاق طبق ماده ۵٧ ضابطه رفع مانع ها تولید عضو هیات عالى قانون ها زدایی و تسهیل صدور جواز هاى کسب و کار می باشد و در سعی می باشند صادر شدن جواز ها باحداقل هزینه و در کمترین بازه زمانی انجام شود و جلوی تفسیر ذوق وسلیقه ای در بدنه اداره ها از گزاره اداره مالیاتی قلیل شود . 


سلاح ورزی در مسئله تامین اجتماعی گفت: حسابرسی های قریه ساله با سعی های خوب اتاق و تشکل ها توانستند مسیر حسابرسی دهساله را به یک ساله تغییر تحول دهند . 


وی در ادامه به تشکیل کارکروه بهبود فضای کسب و فعالیت در اتاق اشاره داشت که از مجلس و راءس پژوهش ها، نماینده دادستان و وزارت اقتصاد و اتاق کمپانی دارا هستند و به دنبال این هستند که ضوابط مزاحم و راه و روش های کهنه راشناسایی و بعد از آن رفع سختی ها نمایند . 

  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی