charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

سعید حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تیم اقتصادی خبرگزاری عجم استان تهران در شهرری، درباره وضع و اوضاع بازار چرم اظهار کرد: دغدغه ما در بحث ایجاد ملی در شاخه کفش بالاتر از مخالفت با قاچاق است؛ زیرا به طور بی نقص با واردات کفش چه به‌صورت قانونی و چه غیر رسمی مخالفیم . 


وی با تأکید بر این‌که در حوزه طبی با دقت به پیشرفت‌های ارزشمند نیاز به واردات برخی اثاثیه طبی وجود دارد؛ ولی در صنعت چرم و کفش بعد از ۳۰ سال به تکنولوژی برتر دست پیدا کرده‌ایم، ادامه داد: تولیدها داخل به‌مراتب خوب تر از مشابه وارد شده از چین و ترکیه هست . 


وی با بیان اینکه بهترین کفش در باطن مملکت ایجاد می‌شود، طولانی تر کرد: نیاز به واردات کفش نداریم، بایستی در راستای حمایت از ساخت ملی جلوی واردات کفش گرفته شود . 


رئیس اتحادیه چرم ارگانیک و تصنعی و اسباب کفش با تأکید بر این‌که اداره جنگ با قاچاق مال تلاش متعددی در بحث بازخورد با قاچاق متاع انجام داده، افزود: متأسفانه به دور زدن قانون و ساخت ملی را روز جاری شاهد هستیم و قاچاق کفش در شکل واردات قانونی اجزای آن ظواهر شده می‌باشد . 


دارای اهمیت با اشاره به اینکه واردات کفش تعدادی کارخانه را تعطیل کرده و باعث بیکاری کارگران می‌شود، بیشتر کرد: می بایست جلوی واردات کفش را بگیریم . 


وی با بیان این‌که صنعت های وابسته کفش بایستی در تعامل و در کنار صنعت چرم و اسباب و اثاث کفش باشند، تصریح کرد: هنگامی که شایسته ترین چرم را در اختیار داریم، می‌توانیم شایسته ترین کفش را هم ساخت کنیم و معضل بیکاری با رونق اشتغال حل می‌شود . 


مدیر 

اتحادیه چرم طبیعی و تصنعی و مصنوعی و اثاثیه کفش با تأکید بر این که هم‌اکنون صنعت کفش مملکت به استانداردهای جهانی نزدیک شده است، اظهار کرد: روز جاری کفش ایرانی می‌تواند در سطح بین‌المللی از حیث کیفیت و قیمت رقیب رقبای فرنگی باشد

  • ۹۷/۰۸/۱۶
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی