charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

مدیر فروشگاهای چرمینه ، استارت عمل خویش را در استان البرز از ۱۲ سال پیش به چهره تخصصصی آغاز کرده هست و این احساس نیاز را در این استان نقطه عطفی برای شغل های تخصصی تر در حوزه فعالیت خویش می داند . 

مسعود بحری در توصیف حالت حاکم بر صنعت کیف و کفش چرمینه اظهار کرد : از سال ۷۷ آغاز به فعالیت در صنعت چرم در رشته کیف و کفش، ایجاد و فروش چرم به چهره تخصصی آغاز کرده ایم و ۱۲ سال است که در کرج کار دارد . . این شم نیاز در استان البرز ، یک نقطه عطفی شد تا بتوانیم مارک چرمینه را در استان البرز به صورت تخصصی در تمام حوزه ها پایه ریزی کنیم . 
وی در ادامه اظهار کرد : دکان چرمینه در تهران شعبات زیادی دارااست و در کرج با ۳ شعبه در هم اکنون کار است . 

مسعود بحری در بیان معضلاتی که خود با آنها روبه روست و بعضاً سیر ترقی کسب عمل را در کرج تا حدودی مبتلا مشکل کرده است، بیان داشت : یک عدد از مطرح ترین مشکلات ما پروژه ایجاد پلی می‌باشد که در میدان سپاه در هم اکنون اجرا می باشد .از مقطع اجرای آن متاسفانه ما با چالشهای متعددی در خصوص نبود تجهیزات مناسسب از پاراگراف پارکینگهای اختصاص برای شهروندان خود روبرو می باشیم . علی رغم سرمایه گزاری در این صنعت و مالک سبک ، شهرداری هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به این پروژه به کسبه ناحیه نگفته که این زمینه بسیار با اهمیت در فروش و کسب و فعالیت حوزه کاری ما و دیگر دوستان در این ناحیه تاثیر منفی داشته میباشد . 

کیف پول مردانه

کیف پول زنانه
مدیریت فروشگاه چرمینه در ادامه تیتر کرد :کیفیت محصول ها ما با بازار روز جهانی برابری می کند و چه بسا در ساخت هم خیلی خوبتر و با رکورد بالاتری در حوزه رقابتی با دیگر کشورها قرار داریم . در این حوزه عقیدمان بر این هست که فروشگاههایی با جنسهای متعدد و مطلوب با سلایق شهروندان و دارای تنوع و با کیفیت بالا خیلی اثر گذار تر و خوبتر از تعدد فروشگاهها با نبودن مال مرغوب و با کیفیت می باشد . 
مسعود بحری در نقطه پایان تاکید کرد : در این چندین سال از کار چرمینه ما ذوق زده هستیم که مشتریان بامسئولیت به دکان چرمینه را در تمام فصول سال داریم و برای این مشتریان عزیز سرویس ها ویژه و ارزنده ای را در نظر گرفته ایم مانند کارت تخفیف که در اکثر مناسبتها و در روز تولدشان ارائه خوا‌هیم کرد . تمام محصول ها چرمینه دارای ضمانت از ۶ ماه تا 1 سال می باشد و در حالتی که مشتریان عزیزمان با مشکلی از جانب کالا خریداری شده روبه رو شوند ما در او‌لین مجال مبادرت به ردوبدل آن خوا هیم کرد . 

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • charmsara charmsara

نظرات (۱)

  • طراحی سایت
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز 
    میخواستم بدونم ایا شما میل دارید تا سایت خودتون رو راه بندازید تا هم بتونید به راحتی به تمامی قسمت های سایت دسترسی داشته باشید و هم سایتتون در صفحه اول گوگل باشه تا بازدید کننده های بیشتری داشته باشین .
    و حتی با تبلیغ در سایتتون بتونید کسب درآمد داشته باشید؟
    اگر تصمیمتون در این راه جدیه و میخواید شروع کنید همین الان با ما در ارتباط باشید 
    gomhdm@gmail.com
    www.t.me/drmhdm
    09135159391 
    تضمین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی