charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

چرم 

اصل و طبیعی به چه چرمی گفته می شود ؟ چرم های اصل جنس دباغی شده پوست حیواناتی همچون گاو و گوسفند و مار و کوسه و … می باشد . چرم اصل زیاد زیبا می باشد و در تنظیم اکثری از لباس ها و کیف و کفش ها به فعالیت می رود . چرم های اصل دوچندان گران تر از چرم های تصنعی و مصنوعی می باشند و دوام و انعطاف و زیبایی آن ها نیز نسبت به چرم های تصنعی و مصنوعی بالا می باشد . چرم های طبیعی هر چه قدر کار نمایند مرغوب خیس می شوند و انعطاف پذیری زیادی بدست می آورند . دمای مطلوب برای حفظ چرم های طبیعی در بین 25 تا 30 جایگاه می باشد و در حفظ آن ها باید اعتنا شود زیرا اگر شرایط خویش را از دست بدهند دیگر قابل برگشت نخواهند بود . 

کیف و کاور موبایل و تبلت

چرم 

تصنعی و مصنوعی به چه شکل چرمی است ؟ چرم تصنعی از لایه روکشی به اسم SKIN و لایه اسفنجی PVC یا این که PU می باشد که روی پارچه را پوشش می دهند که بعد از این فعالیت محصولی که به دست می آید دوچندان مشابه به چرم طبیعی می باشد و اگر دقت زیادی نشود نمی بضاعت و توان آن ها را از هم تشخیص بخشید با این هم اکنون چرم های مصنوعی نمی تواند ویژگی ها و مزایای چرم های ارگانیک را داشته باشند . 


خط مش 

های تشخیص چرم تصنعی و مصنوعی از طبیعی 1) مهر و بر چسب : تمامی تولیدات چرمی که تولید می شوند دارنده مهر و نماد ای می باشند که طبیعی بودن چرم را نشان می دهد و تمام برند ها و تولید کننده های چرم طبیعی از این اصل پیروی می نمایند و این مهر تنها در صورتی که چرم کاملا طبیعی باشد به کار برده می شود . بعد از آن از بررسی مهر و نشان بایستی به برند متاع نیز اعتنا شود که اورجینال و اصل باشد . 

2) رایحه : دو‌مین آدرس که می بضاعت به وسیله آن چرم را تشخیص داد بوی چرم می باشد که چرم های ارگانیک بوی یگانه خودشان را دارند البته گاهی عطر های تقلبی که بوی چرم بدهد ساخت می شود که بر روی چرم تصنعی به کار برده می شود . 

3) ارزش چرم : چرم های طبیعی مضاعف گران خیس از چرم های مصنوعی می باشند ، بدین ترتیب هنگام خرید محصول ها چرم باید زیر و بم اصل بودن آن را معلوم فرمائید زیرا بعضی اشخاص سود جو محصول ها مصنوعی خویش را با اسم ارگانیک بودن گران می فروشند . 

4) خرید از فروشنده های دارای اعتبار : برای مطمئن بودن از چرم طبیعی که خریداری می فرمایید بایستی از جاهایی که دارای اعتبار و به اسم می باشند خرید فرمائید تا فروشنده شناسنامه ی کالا را در اختیارتان قرار دهد . 

5) کالا پشت چرم : به کالا پشت چرم و درزهای دوخت برای تشخیص تصنعی و مصنوعی یا ارگانیک بودن بایستی دقت کرد ، زیرا چرم های ارگانیک پرزدار می باشند ، البته در پشت چرم های مصنوعی با نخ دوخت می شود . 

6) ضخامت : چرم های ارگانیک به طور کامل یک دست نمی باشند و بعضی جا ها نازک و بعضی جا ها ضخیم می باشند در حالی که چرم های تصنعی و مصنوعی به برهان ساخت با دستگاه کاملا یک دست می باشند . 

7) منعکس شدن نور و روشنایی : چرم های ارگانیک فروغ را در بعضی جاها مات و بعضی جا ها درخشان منعکس می کنند . 

8) بافت و طرح : چرم های طبیعی دارای طرح های غیر تکراری و اختصاصی به شخص می باشند ولی در چرم های تصنعی طرح های تکراری به چشم می خورد . 

9) آزمایش با شعله : برای تشخیص چرم های ارگانیک و تصنعی می توان از شعله هم به کارگیری کرد چون که چرم های طبیعی به راحتی نمی سوزند و در حالتی که شعله دوران زمان زیادی تا تراز سوختن ادامه داشته باشد بوی سوختن مو را می دهند ، ولی چرم های تصنعی و مصنوعی خیلی سهل و آسان می سوزند و در هنگام سوختن بوی پلاستیک می دهند . 

10) لمس کردن چرم : لمس چرم از دیگر آرم های تشخیص چرم می باشد و چرم های ارگانیک خیلی نرم می باشند و حس گرمی به دست می دهند در حالی که چرم های مصنوعی مشقت بار بوده و احساس سردی را منتقل می کنند . 


برای کسب اطلاعات عمده می توانید با بازار کفش ایمنی در رابطه باشید . 

  • ۹۷/۱۱/۰۸
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی