charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف لوازم آرایش

چه 

چیزهایی را می بایست از کیف اسباب آرایشی خود کنار بگذارید؟ داشتن اسباب آرایشی مختلف و متنوع در کیف اسباب آرایشی احتمالا برای بسیاری از خانم‌ها رویایی باشد ولی ما معمولا از تعداد زیادی اسباب و اثاث آرایشی در دوران محدودی استفاده می‌کنیم و تعداد متعددی از این اثاثیه به ندرت به درد ما میخورند و فقط جای زیادی را در کیف اثاثیه آرایشی اشغال کرده‌اند . درصورتی که شما نیز جزء این جور می باشید وقتی فرا میرسد که این غوغا شما را سردرگم خواهد کرد و می بایست کیف اسباب و اثاث آرایشی خود را خلوت کنید . ولی چه چیزهایی را باید از این مجموعه حذف کنید؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید چه چیزهایی دیگر به درد شما نمی خورند . 


هرچیزی 

که تاریخ مصرفش قبلی باشد خالی 

کردن کیف لوازم آرایشی 

قبلی از هرچیز به مورخ تولید و تاریخ مصرف نوشته شده شده روی اسباب آرایشی خویش دقت فرمائید و هیچ چیزی را پس از این تاریخ نگه ندارید . اما این تاریخ مصرف، تاریخ مصرف قفسه‌ای اثاثیه آرایشی می‌باشد و در حالتی که در محصول گشوده شود شرایط مختلف خواهد بود . اسباب و اثاث آرایشی یک مورخ مصرف دیگر نیز دارا هستند و آن مقطع زمانی را نشان میدهد که متاع از بازه باز شدن درب آن قابل استعمال می‌باشد و به صورت عباراتی مانند ۶M یعنی شش ماه، ۱۲M یعنی دوازده ماه پس از باز شدن درب روی آن حک می گردد . در هر رخ نباید به این دو موضوع نیز اکتفا فرمایید زیرا گاهی موقعیت محیطی نامساعد منجر وخیم شدن پیش از موعد فرآورده میشود و هرگاه احساس کردید متاع آرایشی شما تغییر تحول بافت داده می باشد یا این که بوی آن تغییر و تحول کرده می‌باشد و یا این که بر اثر نادرست در استفاده آلوده گردیده و دیگر قابل به کار گیری نیست زمان آن رسیده که آن را دور بیندازید . 

کیف لوازم آرایش

هرچیزی 

که در یک سال اخیر استعمال نکرده‌اید خالی 

کردن کیف لوازم آرایشی 

گهگاه پیش می‌آید که به خاطر تخفیفی باورنکردنی چیزی را می خرید که چندان به آن احتیاج ندارید و در فیض این وسیله آرایشی در کیف شما بلااستفاده باقی می‌ماند . حتی گاهی ممکن می‌باشد هزینه زیادی را صرف خرید یک رژ لب یا این که سایه کرده‌اید اما آن رنگ از مد افتاده یا این که سبک آرایشی شما تغییر تحول کرده هست و به یاد هزینه‌ای که کرده‌اید دلتان نمی‌آید آن را به دور بریزید . به این ترتیب کیف اسباب آرایشی شما مالامال میگردد از لوازمی که به ندرت استفاده می‌کنید . 

اما تردید را کنار بگذارید و از شر این اسباب بلااستفاده خلاص گردید یا این که دستکم آن را به کسی بدهید که بتواند به کار گیری کند اما با رعایت اصول بهداشت فردی!

  • ۹۷/۱۱/۱۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی