charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

مسلما برای شما نیز پیش آمده که برای خرید کفش، کیف، کاپشن، دستکش یا این که هر کالا چرمی دیگر به دکان رفته البته در اصل بودن چرم شک دارید . رویه های مختلفی برای تشخیص چرم ارگانیک از چرم تصنعی و مصنوعی وجود دارد . 

ما دو متد که مشتمل بر 15 رویکرد تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی می باشد را برایتان مهیا کرده ایم: 

متد 

کیف پول

اول 1 . 

دوری کردن از محصولاتی که هیچ ادعا و آرم ای بر اصل بودن چرم ندارند Identify-Genuine-Leather-Step-1 


در صورتی‌که مال برچسبی تحت تیتر "چرم دست ساز" داشت، حتما چرم مصنوعیست؛ و در شرای هیچ برچسبی نداشت به این معنیست که فروشنده قصد مخفی کردن این حقیقت را داراست که چرم اصل نمی‌باشد . 

ولی بیشتر تولیدکنندگان و فروشندگان به استفاده از چرم اصل افتخار می نمایند و با این عنوان ها آن را نشان می دهند: 

Real 

leather(چرم واقعی و طبیعی) Genuine 

leather(چرم اصل) Top/Full 

grain leather(چرم فول گرین-لایه لایه نشده) Made 

with animal products (ساخته گردیده با تولیدها حیوانی) 2 . 

ارزیابی رگه های تراز چرم، منافذ و نقص‌ و فرج و ناهمواری ها و ناهمگنی که منحصربه‌فرد و نماد ی چرم اصل است Identify-Genuine-Leather-Step-2 


این عیوب در چرم در واقع علامت ی خیر و خوبی می باشد . زیرا چرم دارای اهمیت که از پوست حیوانات ساخته شده به طور طبیعی و تصادفی هر قسمت از آن دارای طرح منحصر به شخصی است . طرح های خیلی منظم و شبیه و تکرار شونده معمولا نماد های چرم تصنعی و ماشینی هست . چرم طبیعی ممکن است خراش و چین و چروک داشته باشد . اما ساخت کنندگان ماهر، طرح های خویش را به تقلید از چرم ارگانیک و مشابه آن می سازند .


3 . 

فشار دادن چرم و آنالیز چین و چروک Identify-Genuine-Leather-Step-3 


چرم واقعی نظیر پوست در‌صورتی‌که زیر فشار قرار گیرد چین و چروک می خورد البته چرم تصنعی تنها زیر فشار انگشت شما فرو می رود و شکل و استحکام خویش را محافظت می کند . 


4 . 

بو کردن چرم و احساس یک بوی طبیعی، بوی کپک به جای بوی پلاستیک و مواد شیمیایی Identify-Genuine-Leather-Step-4 


در صورتی‌که دقیقا از بویی که چرم اصل می بایست داشته باشد مطمئن نیستید به یک فروشگاه دارای اعتبار چرم اصل رفته و با رایحه کردن یک سری کیف و کفش آن را امتحان نمایید . آن گاه در حالتی که چرم تصنعی و مصنوعی هم داشتند آن را تقاضا نمائید که بوی آن را هم آزمون کنید . حال که می دانید دنبال چه بویی میباشید می توانید تفاوت آن دو را حس کنید . توجه کنید که فقط چرم اصل می باشد که بوی ارگانیک پوست حیوان را می دهد و چرم تصنعی و مصنوعی بوی پلاستیک می دهد . 

  • ۹۷/۱۱/۲۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی