charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

چطور 

کیفیت یک کیف چرمی را تشخیص دهیم 

خریدن یک کیف چرمی ممکن هست حسابی گیج کننده باشد . بازار پر شده از تولیدها چرمی بی کیفیت تقلبی و بی ارزش با یراق آلاتی که سه چهارماهه می شکنند . برای این که بتوانید میان یک کیف چرمی مرغوب و یک متاع بی‌ارزش بی‌دلیل گران تمایز قائل شوید، کارشناسان گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم، توجه به نکته‌های تحت را به شما سفارش میکنند . 

کیف اداری

چرم 

حقیقی وواقعی در پیش‌رو چرم تقلبی 

اگر به این‌که یک کیف از چرم ارگانیک ساخته شده هست یا این که از چرم تقلبی تردید دارید، خوبتر می باشد آن را نخرید . یک چرم باکیفیت، محصولی ارگانیک می باشد و هیچ ساخته مشابهی نمی‌تواند با کیفیت و پایداری آن رقابت کند . تا حد امکان به دنبال محصولات ساخته گردیده با چرم «فول گرین» بگردید؛ چرمی که سطح رویین آن چندان تصحیح نشده، تغییر نیافته، یا این که با هیچ ماده دیگری پوشانده نشده می باشد و به طبع مرحله طبیعی چرم در آن کاملا نمایان میباشد و البته دارنده هیچ زخم یا این که نقصی نمیباشد . محصولاتی که روی آنان به جای «فول گرین» متن گردیده هست «چرم خالص» معمولا از تکه‌های چرم بریده گردیده از پشت (کمر) پوست تنظیم شده‌اند‌ و تراز آن‌ها به نقش‌های صنعتی‌ای مشابه رگه‌های چرم مزین شده و سپس با سطحی نقاشی گردیده پوشانده گردیده می باشد تا مشابه به چرم‌های فول گرین به حیث برسد . این عمل ممکن می‌باشد ظاهر چرم را دوچندان فریبنده کند، اگر‌چه که این چرم دارنده لطافت، نرمی و استمرار فول گرین نمی باشد . 


تعیین 

کیفیت چرم 

دو فاکتور بیشتر برای انتخاب کیفیت (و اما قیمت) چرم وجود دارد: انتخاب پوست و پروسه دباغی . 


تعیین پوست به این مسئله اشاره داراست که سطح پوست تا چه حد عاری از هرگونه علایم و نواقص ارگانیک می باشد . معمولا درجه‌بندی و قیمت‌گذاری روی چرم‌ها بر اساس همین فاکتور و حالت تندرست عمومی پوست حیوان انجام میگردد . 


دباغی، پروسه تبدیل پوست حیوان ها به چرم فرآوری شده هست که آن را زیاد بادوام‌تر و کم‌تر مستعد تجزیه شدن مینماید . به‌طور سنتی، دباغی قادر است نیز با روش‌های گیاهی و هم با روش‌های معدنی انجام پذیرد (توصیه میکنیم برای کسب داده ها بیش‌تر در این باره اینجا را بخوانید) . پیشین از دباغی، پوست موزدایی، روغن‌زدایی، پاک سازی و نمک‌زدایی و برای مدتی دربین ۶ ساعت تا دو روز در آب خیسانده میگردد . همچنین در پروسه دباغی ممکن هست پوست رنگرزی هم بشود . 


آخر و عاقبت اینکه یک چرم با کیفیت بایستی سطحی قابل انعطاف و انعطاف‌پذیر با طبیعتی دیدنی و خوش‌آیند داشته باشد . سطح چرم با کیفیت نباید شبیه وینیل یا هر ماده تصنعی دیگری باشد . از هر گونه پلاستیک یا این که رزین دوری کنید . 


آستر 

و پرداخت 

آستر کیف می بایست از موادی بادوام ساخته گردیده باشد و این شم را به شما بدهد که قادر است برای مدتی طولانی سوای هیچ مشکلی عمل نماید . هر متاع بی استمرار یا کم ارزشی در آستر بازتاب دهنده ویژگی ها کل مال و میزان طول عمر آن هست . 


یک عدد از زمان‌بر ترین فعالیت‌های قابل انجام روی تولیدات چرمی، پرداخت لبه‌ها و گوشه‌های مال می‌باشد . کیف‌های کیفیت بالا معمولا لبه‌هایی دارا هستند که توسط دست پولیش زده شده‌اند . این یکی از راه‌هایی می باشد که توسط آن یک صنعتگر میتواند توجه خویش را به کیفیت کالا به مشتریان اثبات کند . 


یراق‌آلات 

و زیپ‌ها 

زیپ‌ها مؤلفه بسیار مهمی از یک کیف هستند و هیچ وقت نباید نادیده گرفته شوند . وقتی که یک زیپ دچار نقص‌ می‌شود، یک کیف ممکن میباشد تماما بی‌مصرف شود . معمولا در زیپ‌های کیفیت خوب از فلز برنج با روکشی از نیکل یا این که مس استفاده میگردد . زیپ‌های دارای بیشینه و کمینه دما کیفیت، دندانه‌هایی دارا هستند که هرگز تیز نیستند و سرزیپ آنان نیز از برنج (و نه فلزهای نامرغوب) ساخته گردیده می‌باشد . بیش‌تر زیپ‌ها وقتی پارچه دربین دندانه‌هایشان گیر می‌کند، می‌شکنند پس وجود یک نوار زیپ مستحکم در تولید ها کیفیت عالی واجب می باشد . همچنین با اهمیت هست که زیپ‌ها به‌طور درستی در کیف جاگذاری گردیده باشند و به‌نرمی عمل کنند، پس حتما گذشته از خرید زیپ‌های جنس را یکسری بار امتحان نمایید که سایش و اصطکاک نامتعارفی نداشته باشند . عاقبت با توجه به این نکته که ممکن می باشد احتمال دارد کیف خویش را مالامال از وسایل متعدد کنید، وزن و اندازه زیپ بایستی با اندازه کیف متناسب باشد . 


پس از زیپ‌ها، شاید یراق‌آلات دومین برهان تکرار شونده تعمیر کیف‌های چرمی می باشند . یراق‌آلاتی نظیر رینگ بندگیر و میخ پرچ هم بایستی با استفاده از برنج خالص ساخته شوند، اما مس، برنز، نقره-نیکل، و زینک روکش‌دار نیز می توانند در تولید آنها استعمال شوند . نکته آخر این که یراق‌آلات باید روشن و فارغ از خط قالب باشند و اندازه آن ها هم می بایست متناسب و دارای اقتدار تحمل حداکثر ظرفیت و وزن کیف باشد . تمام یراق‌آلات می بایست به شیوه‌ای به طور کامل امن به جنس متصل گردیده باشند و تمام نقاط فشار باید با کوک‌های طولانی تر تقویت گردیده باشند . درصورتی که میخ پرچ در محصول به کار رفته است، دقت نمائید که به طبع از واشرهای پشتی در آن به کارگیری شده باشد . زبانه سگک‌ها باید به حد کافی سنگین باشد تا خم یا شکسته نشود . مسلما پیش از خرید فرآورده چرمی، یراق‌آلات را به‌خوبی امتحان نمایید و مطمئن شوید از دوام کافی برخوردارند . 

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی