charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

جنس کیف

جنس 

کیف: کیف ها غالبا وسایلی می باشند که به فیس مستمر از آن ها به کارگیری می کنیم . به این ترتیب خیلی دارای اهمیت می‌باشد که از جنسی دوخته گردیده باشند که کیفیت قابل پذیرش و ماندگاری بالایی داشته باشد . 


در میان کلیه کیف های جانور در بازار، کیف هایی که از چرم ارگانیک تهیه گردیده اند با کیفت ترین و شایسته ترین انواع کیف ها به شمار می فرآیند . بدین ترتیب دارای اهمیت ترین توصیه در این مورد، کیفهای چرم ارگانیک و به خصوص چرم شتر است، حتی در حالتی که قیمتی عمده از معمول داشته باشند . 

کیف اداری

در چهره مراقبت کافی، چرم ارگانیک تا مدتها سوای این که تغییری کند زمینه به کارگیری قرار می گیرد و حتی در مواردی پس از استعمال طولانی مدت، زیباتر و فردی سازی گردیده تر می شود . 

به همین حافظه خرید کیف چرمی یه خرده گرانتر، در واقع نوعی سرمایه گذاری خواهد بود! 

کیف‌های دوخته گردیده از چرم شتر، بهترین انتخاب در بین انواع مختلف کیف های چرم طبیعی می‌باشد . چرا که به مرور فردی سازی گردیده و نقوش روی چرم آن، جذابیتش را یک سری برابر می نماید . در عین حالا الیاف آن ۱۰ برابر متراکم تر از بقیه چرم های ارگانیک ست و به همین علت عمر بیشتری خواهد داشت . 

تلاش 

و ساختار کیف: بله، انتخاب کیف جذاب با ظاهر مطلوب خیلی اساسی می باشد . ولی علاوه بر جذاب بودن باید به کارایی و ساختار داخلی و فرنگی نیز دقت داشته باشید . 


به عنوان نمونه در شرای از کیف دوشی به کارگیری می کنید، این که ساختار آن به ستون فقرات شما آسیبی نزند و حمل و جابجایی آن سهل باشد فراوان اصلی می‌باشد . بسیاری از کیفها به استدلال دوخت و شکل غیرمناسب بعد از آن از مدتی شما را خسته می نمایند و حتی ممکن می‌باشد به فیزیک شما جراحت بزند . 


در کنار این موضوع، این‌که کیف را برای حمل چه چیزی استفاده می کنید دوچندان حساس هست . 


برای مثال درصورتی که شما نیاز دارید همیشه یک لپ تاپ را با خود حمل کنید، کیفی برای شما مطلوب هست که از دستگاه شما حفظ نماید و به میزان کافی محکم باشد . بنابر این در هنگام خرید گذشته از آنالیز طرح و صورت ظاهری، کیفی متناسب با میزان لپ تاپ خود گزینش نمائید . 


یا این که درصورتی که حجم متعددی از وسایل شخصی به همراه دارید و مسیر های به هم ریخته رفت آمد می کنید ، باید از کیف هایی استعمال فرمایید که برای شما امنیت حتمی را به همراه داشته باشد و فضای داخلی مناسب و تعداد جیب های کافی داشته باشد تا بتوانید وسایل خویش را در آن سازماندهی نمایید . وجود بندهای کتف ای قابل تهیه و تنظیم فعالیت شما را برای حمل کیف آسوده تر می نماید . 


گزینش 

کیف دستی مناسب جزئیات 

دوخت، قفل، بند و یراق در هنگام خرید یک کیف چرم دقت به برخی جزئیات اهمیت فراوان متعددی دارااست . برای مثال دوخت چرم از اساسی ترین نکاتی می‌باشد که پیشین از خرید می بایست به آن توجه کرد . دوخت مناسب در مسئله تولیدها چرم ارگانیک بخش اعظم اهمیت دارد، چرا که برای تحمل فشار عمده و ماندگاری طولانی تر تعیین می شوند، علاوه بر این‌که دوخت مناسب و ظریف، به زیبایی کیف امداد دو چندان می کند . 


از نکات دیگری که بایستی به آن ها توجه کرد پرداخت چرم، نرم بودن و سبک بودن یک کیف چرمی و دوخت درون کیف می‌باشد ،به خصوص زمانی که هر روز بخواهید از آن استفاده نمایید و تعداد متعددی وسیله سبک و سنگین وزن را در آن جای دهید . 


به جز موردها بالا باید متناسب به کاربری خودتان، به بند ، دسته ، زیپ و جیب های کیف نیز دقت فرمائید . 


و 

نکته آخر: خرید از فروشگاههای معتبر بهتر میباشد کیف چرم خود را از مغازه های دارای اعتبار چرم طبیعی خریداری نمایید تا علاوه بر پاسخگویی و اطمینان از اصل بودن چرم ارگانیک استعمال شده، دارای ضمانت باشد و اطمینان و رضایت بدون نقص را برای شما به ارمغان بیاورد . 

  • ۹۷/۱۱/۲۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی