charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

پاک 

کردن و ضدآب کردن چرم سبک نگهداری و محافظت از چرم سبک نیاز به انجام کارهایی دارااست که این کارها در چند مرحل چهره می‌گیرد . 

برای محافظت از چرم سبک شما به ابزارهای تحت نیاز دارید: 

اسپری 

منزه کننده سطوح چرمی پارچه 

سپید تمیز یک 

محل با تهویه مناسب یک 

تراز صاف که کثیف شدن آن مسائل ای نداشته باشد قدم اول: برای استارت فعالیت آغاز ابزارهای مناسب را تهیه و تنظیم کنید، مطمئن شوید اسپری پاک کننده سطوح چرمی برای لباس و کیف و کفش چرمی شما مناسب می باشد و جهت اطمینان آن را روی قسمت کوچکی از جامه تست کنید تا از عدم زخم به بافت و رنگ آن مطمئن شوید . 

کیف دوشی


قدم دوم: با دستمال سپید منزه خرقه یا کیف و کفش را تماما تمیز کنید آن‌گاه مطابق راهبرد روی اسپری فعالیت کنید و اسپری را به طور یکنواخت روی لباس بزنید و در جایی با تهویه مناسب قرار دهید و اذن دهید تماما کم آب شود . 


قدم سوم: برای محافظت اکثر از چرم سبک از روغن نظیر پارافین به کار گیری فرمائید . این روغن سبب نرم‌تر شدن چرم شده و از خشک شدن و چروک شدن و جراحت به آن پیش گیری می نماید . برای ضدآب کردن چرم از موم زنبور عسل و یا این که شمع به کار گیری کنید، موم یا این که شمع را روی جامه بمالید تا یک لایه نازک از آن روی چرم تشکیل شده و آن را ضدآب کند . برای این کار می‌توانید از اسپری‌های ضدآب نیز استفاده فرمایید . 


کفش 

چرم سبک را با اسپری منحصر به فرد تمیز کنید 

نکاتی 

برای حفظ از چرم سبک لباس‌هایی را که از چرم سبک تهیه و تنظیم شده‌اند فورا پس از خرید و گذشته از پوشیدن ضدآب نمایید و از اسپری حفاظت کننده روی آن استفاده کنید تا عمر چرم عمده شود . 

درصورتی که روی خرقه چرمی شما لکه و کثیفی ایجاد شد که با خط مش تمیز کردن معمولی از در میان نمی‌رود آن را به خشکشویی بسپارید تا یک شخص کارشناس آن را برای شما منزه کند . 

یکی از مهم‌ترین نکات در حفظ از چرم سبک دقت به طرز انبار کردن آن می‌باشد . برای انبار کردن صحیح لباس‌های چرم سبک از چوب رختی‌های دارای پد استعمال نمایید تا جامه به زمان طولانی در حالت چروک باقی نماند . 

باطن پوتین‌های چرم را لبریز نمایید و آنها را خالی در جاکفشی قرار ندهید زیرا سبب چروک شدن و ترک تناول کردن آن می‌گردد . برای مالامال کردن پوتین‌ها میتوانید از بالشتک‌های مخصوص استعمال نمائید و یا یک روزنامه را لوله کرده و درون آن قرار دهید . 

لباس‌های چرم را داخل کاور پلاستیکی قرار ندهید چون باعث خشک شدن و ترک تناول کردن و تغییر و تحول رنگ لباس می گردد . 

کیف‌های چرم سبک را هم نظیر پوتین مالامال نمایید و داخل گنجه بگذارید . قرار دادن کیف به فیس خالی باعث چروک شدن و جراحت به آن می‌شود .

چرم سبک در مکان خشک و خنک و بدون‌نور بیشترین قدمت را می‌نماید اما در پیش‌رو تابیدن نور خوشید و در گرما و رطوبت قدمت آن کاهش یافته و به سرعت زخم می‌بیند . 

کیف 

چرم سبک را لبریز فرمایید و در گنجه بگذارید

  • ۹۷/۱۱/۳۰
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی