charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

کیف و چرم چینی

امروزه به برکت چین، تقلبی هر چیزی را می توانید به راحتی پیدا فرمائید . به طوری که در حالتی که یک روز در آینه نگاه کردید و دیدید روی پیشانی تان نوشته “Made In CHINA” نباید تعجب فرمایید . خیلی ها نیز می باشند که با دانش به این تقلب گسترده، از آن سو استفاده می کنند . مثلا فروشنده به هفت جد و آبادش سوگند می خورد که فلان آیفون بدون واسطه از کالیفرنیا آمده، البته آنگاه از یک هفته متوجه “Made in CHINA” ریز بر پشت موبایل می شوید و می فهمید که آیفون 6 جدیدتان چیزی جز “آیفون 60” نمی‌باشد . در حالتی که همین سال قصد خرید کاپشن یا این که هر چیز دیگر چرم دارید هم این نکات را بخوانید که به جای چرم طبیعی گاو و گوسفند، عصاره چرم دایناسورهای منقرض گردیده را تهمت نیندازند . در صورتی‌که نیز قصد خرید چرم ندارید، مطمئناً با بها های فوق العاده جشنواره بامیلو به طبع یکی می خرید . بیایید رو راست باشیم، همگی می بایست محصول ها چرمی داشته باشند، مخصوصاً ما ایرانی ها که صنعت چرم مان، یک عدد از دیرین ترین صنعت های میباشد . 

کیف دوشی

چرم از دباغی پوست حیوانات متعدد مانند گاو، گوسفند، شترمرغ، کروکودیل، مار و حتی کوسه! تهیه و تنظیم می شود . دباغی به فرآیندی اطلاق می شود که طی آن پوست حیوانات را در مواد شیمیایی و گیاهی متفاوتی می خیسانند تا تداوم بیابد . 


چرم تصنعی و مصنوعی PVC «پی وی سی» و PU «پلی اورتان» ترکیبی از یک لایه روکش به نام Skin و یک لایه اسفنج از فرآورده PVC یا این که PU می‌باشد که بر روی پارچه پوشش داده می شود . مال به دست آمده از این شیوه همان ظاهر و شم چرم طبیعی را داراست و از طرفی چرم مصنوعی ارزانتر و مزایای یگانه خود را داراست . 


تفاوت 

چرم مصنوعی و طبیعی چرم 

طبیعی 1- 

برچسب چرم اول اینکه تولیدها چرم ارگانیک دارای نشان یا مهر نشان دهنده ی طبیعی بودن چرم به کار گرفته گردیده در تهیه ی کالا می باشند . ولی در صورتیکه چرم مصنوعی ایجاد می شود، برچسب تقلبی هم ساخت می شود!! تمام برندها از این قانون پیروی می‌نمایند و فقط در صورتی که مال تماما چرم ارگانیک باشد از این تگ ها استفاده می نمایند . با این درحال حاضر باید موردها بعدی را هم در حیث بگیرید تا به جز تشخیص چرم ارگانیک ، تشخیص دهید که برند نیز اوریجینال و اصلی می باشد . 


2- 

بوی چرم دوم بوی کالا است . چرم ارگانیک دارنده بوی خاص خودش هست که محصول ها کلیدی از نحوه این بو قابل شناسایی می باشند . ولی هر گردی که گردو نیست، بازهم احتمال تولید عطرهای مصنوعی برای بودار کردن چرم های مصنوعی وجود داراست . 


3- 

ارزش چرم سوم، چرم طبیعی فراوان گرانقیمت تر از اشکال چرم تصنعی و مصنوعی میباشد . اما بازهم ممکن هست اشخاص سود جو چرم های مصنوعی را به قیمت چرم های ارگانیک به فروش برسانند . 


هنگام خرید تولید ها گرانقیمت بایستی حواستان را جمع فرمائید و پایین و بم مال را نسخه برداری فرمائید تا از عیوب احتمالی و اصل بودن فرآورده آگاه گردید . هوشمندانه خرید نمائید . 


4- 

خرید از فروشگاه معتبر نخستین و مهم خیس از همگی این می‌باشد که از دکان های معتبر چرم خریداری فرمائید که شناسنامه ی چرم را نیز همپا کالا در اختیارتان قرار می دهند . 


5- 

کالا پشت چرم پشت 

پارچه را نگاه کنید؛ این عمل هنگام خرید پارچه دوچندان سهل وآسان است، اما با کیف، کاپشن، دستکش و دیگر محصولات چرمی که دارنده آستر میباشند چه کنیم؟ به درزهای دوخت دقت کنید، پشت چرم تصنعی و مصنوعی پرز دار است، در حالی که پشت پارچه های تصنعی به فیس شبکه ای با نخ دوخته گردیده است، پس در‌صورتی‌که نخ دیدید، فرار کنید!

  • ۹۷/۱۲/۰۲
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی