charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

از کجا چرم می آید؟

ممکن است قبل از آن فکر نکرده باشید اما تاریخ چرم یک منطقه جالب توجه است و این صفحات شما را از طریق ریشه های چرم سازی، جدول زمانی و ترمیم چرم و حفظ آن راهنمایی می کند.


داستان چرم

انسان ابتدایی حیوانات وحشی را برای غذا شکار کرد. او پوست و پوست را از لاشه حیوانات مرده برداشت و از آنها به عنوان چادرهای خام، لباس و کفش استفاده کرد. اولین ضبط استفاده از چرم از دوران پائولیتیک، نقاشی های غار در غارها در نزدیکی لیرادا در اسپانیا استفاده از لباس چرمی را نشان می دهد. حفاری از مکان های پالئولیتی، ابزار استخوانی را برای پاک کردن پوست و پوست برای حذف موها به ارمغان آورده است.

کیف پول

پوسته ها به سرعت پوشیده شده و بی فایده می شوند، بنابراین یک روش حفاظت مورد نیاز بود. اولین روش این بود که پوست و پوست را بر روی زمین بشویند تا خشک شود، در حالی که خشک می شود، مغز آنها را با چربی ها و حیوانات مالش می دهد. این اقدام ضعیف و حفظ شده بود. انسان اولیه همچنین کشف کرد که دود آتش سوزی چوب می تواند پنهان و پوسته را حفظ کند، همانطور که با تزریق ترشحات حاوی تانن، برگ ها، شاخه ها و میوه ها از درختان و گیاهان خاصی محافظت می شود. به نظر می رسد احتمال دارد که انسان ابتدا چگونگی ساخت چرمی را پیدا کند، زمانی که متوجه شد که پوسته های حیوانی که در یک طبقه جنگل مرطوب قرار دارند، به طور طبیعی توسط مواد شیمیایی آزاد شده توسط برگ ها و پوشش گیاهی فرو برده می شوند.


بعدا استفاده از نمکهای خاکی حاوی آلوم به عنوان عامل آفتاب برای تولید پوست سفید سفید کشف شد. پوست های آلومینیومی می تواند با رنگ های طبیعی در گیاهان مختلف رنگ شود.


نقاشی های دیواری و مصنوعات هنری در مصریان مصریان نشان می دهد که چرم برای صندل، لباس، دستکش، سطل ها، بطری ها، سایبان برای دفن مرده و تجهیزات نظامی استفاده می شود. یونانیان و رومیان با استفاده گسترده از چرم استفاده می کردند و از همان زمان به عنوان یک ماده مهم صنعتی صنعتی باقی مانده است. رومی ها از پوست در مقیاس وسیع برای کفش، لباس و تجهیزات نظامی از قبیل سپر، زین و مهار استفاده می کردند. حفاری از سایت های رومی در بریتانیا مقدار زیادی از مقالات چرمی مانند کفش و لباس تولید کرده است.


تولید چرم به وسیله مهاجمان، رومی ها و جوامع مذهبی به بریتانیا معرفی شد که راهبان آنها متخصص در ساخت چرم، بخصوص پونه و پنبه برای نوشتن اهداف بودند. بریتنی های باستانی بسیاری از موارد استفاده از چرم از کفش، لباس و کیف چرم، به مقالات جنگ استفاده می شود. چشمه های قایق های اولیه، که به نام coracles شناخته می شدند، در چرم پوشیده شده بودند.


از طریق قرن ها، ساخت چرم بطور پیوسته گسترش یافت و در میان سالهای بسیاری، شهرها و روستاها دارای پوست کنسروی بودند که در رودخانه یا رودخانه محلی قرار داشتند که آنها به عنوان منبع آب برای پردازش و به عنوان منبع انرژی برای ماشین های رانندگی چرخش خود استفاده می کردند. بسیاری از این آفتابگردان هنوز هم وجود دارد، اما در بسیاری از شهرها تنها شواهد باقی مانده در نامهای خیابانی مانند خیابان تانر، برک خیابان و چن لین وجود دارد.

  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی