charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

  • ۰
  • ۰

چرا پوست گوسفند

چرا پوست گوسفند برای دمپایی استفاده می شود؟

از زمان حداقل 500 سال قبل از میلاد، پوست گوسفند برای کفش استفاده شده است: آنها در پاهای مومیایی در چین یافت شده و حتی فیلسوف افلاطون به آنها اشاره می کند. پوست گوسفند عایق عالی است؛ ساختار آن جیب های هوا را ایجاد می کند که پا را در دمای پایینی نگه می دارد. این یک ماده جاذب طبیعی است که جراحت را از پاها بیرون می آورد و آن را به جو می رساند، تا هفت برابر سریعتر از مواد مصنوعی. مزیت دیگر که پوست گوسفند بیش از مواد مصنوعی است این است که هزینه شارژ الکتریکی استاتیک را افزایش نمی دهد. دو نوع مختلف سلولی که در پوست گوسفند یافت می شوند، رطوبت را جذب می کنند، اما آنها با سرعت متفاوت متورم می شوند و این باعث ایجاد حرکت بین الیاف می شود که به عنوان یک نوع خود تمیزکاری عمل می کند. پوست گوسفند همچنین حاوی لانولین، ماده مومی است که به طور گسترده ای به عنوان یک عامل نرم کننده در بسیاری از تهویه مطبوع چرم استفاده می شود، به این معنی است که پوست گوسفند راحت است برای افرادی که دارای پوست حساس هستند و برای گردش خون و آرامش عمومی مناسب است. دمپایی های پوست گوسفند نرم، راحت و با دوام، الیاف پوست گوسفند می توانند بیش از 20000 بار خم شدن داشته باشند. آنها در فصل زمستان گرم و سرد در تابستان هستند و حتی ضد گلوله ها و کپک ها را دفع می کنند. بعضی از دمپایی های پوست گوسفند به طور کامل از پوست گوسفند ساخته شده اند، اما یک روش معمول تر این است که کف های یک ماده با دوام بیشتری را پیوست.

کیف دوشی

آیا دمپایی گوسفند بویید؟

دمپایی گوسفند


پوست گوسفند یک ماده طبیعی، آلرژی، جذب کننده است و در نتیجه، دمپایی در هنگام جدید جدید، دارای بوی خوشایندی است. این که آیا آنها یک بوی پا ناخوشایند را بوجود می آورند یا خیر، بستگی به بویایی پاها دارند که از آنها استفاده می کنند و جوراب های جوراب پوشانده می شوند.


آیا می توانم دمپایی از پوست گوسفند شست؟

دمپایی گوسفند


دمپایی های پوست گوسفند را می توان در صورت لزوم شستشو می کنید، اما آگاه باشید که بیش از شستن روغن های طبیعی را از بین می برد. هرگز شستن ماشین: شستن دست در آب سرد با استفاده از مواد شوینده پودر خفیف. همیشه دمپایی ها را با چاشنی حوله های کاغذی و جایگزینی آنها در صورت لزوم بطور طبیعی خشک کنید. هرگز از یک سشوار یا دمپایی در نزدیکی یک منبع حرارت قوی مانند رادیاتور استفاده نکنید. پشم را برداشته و در عین حال مرطوب کنید تا ظاهر کرکی باز شود.


چگونه دمپایی های پوست گوسفند را تمیز کنیم

نوشابه های گازدار برای جذب بوی عالی است، می توان آن را به تنهایی یا مخلوط با روغن ذرت یا چیزی با بوی دلپذیر مانند اسطوخدوس استفاده کرد. شما می توانید مخلوط را به طور مستقیم به دمپایی و یا به یک جوراب سبک قرار داده و سپس بیش از شب را ترک کنید. زغال چوب فعال نیز کار خواهد کرد، هرچند که کمی خوراکی است و به همین ترتیب کیسه های چای تازه، طعم دهنده خواهد بود.


آیا دمپایی گوسفند بلند می شود؟

یکی از لذت های داشتن یک جفت دمپایی گوسفند این است که آنها به شکل پاهای خود قالب می دهند، بنابراین خرید مناسب مناسب است، اما نه خیلی تنگ، زیرا شما نمی خواهید فشار بر غیر ضروری بر روی دوختن.


چه چیزی باعث می شود یک جفت خوب از دمپایی گوسفند

Slippers از پوست گوسفند عامل کلیدی که کیفیت یک جفت دمپایی گوسفند را تعیین می کند کیفیت کیفی است. پوسته با کیفیت بالا حداقل بافت اسکار داشته و در نتیجه بسیار قوی تر است. دوخت با کیفیت بالا عامل دیگری است که بر راحتی و دوام دمپایی شما تأثیر می گذارد.

  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • charmsara charmsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی